17 Ekim 2015 Cumartesi

2 OYUN DAHA GELDİ

En İyi 100 Oyun Kategorisine 2 yeni oyun daha ekledik. Bu yazımızda onları inceleyeceğiz.

1-GARİP ADA 


Yahu bu oyunu ben çok eskiden de oynardım ama hiç bitiremedim. Oyunda bir sıralama var fakat çok sıkılgan biri olduğum için  ben bunu yapana kadar çıkmayacağım demedim. Şimdi ise elime böyle bir fırsat geçti. Ben yine burdayım oyunu hala bitirmedim :) Yıllar geçti ama pek bir şey değişmiyor sanırım. Konuyu dağıtmayalım ve size şimdi garip ada hakkında bilgi verelim.


Oyunda gördüğünüz gibi seçtiğiniz seçenekler doğru sıralama ile oluştuysa gelişiyorsunuz. Oyunda birden çok bölüm bulunuyor. Daha ben 1.bölümü 10 yılda geçemedim ama umarım siz benden daha hızlı geçersiniz :) 

Oyunda garip bir ada olur da garip bir insan olmaz mı ? Yahu kardeşim senin o adada ne işin var ? 3 tane odunu kurunca bir tane ev çıkıyor. Ordan kadın mı erkek mi belli olmayan biri geliyor. Onunla evlenip çocuk yapıyorsun. Tamam her şeyi geçtim de bu adada bu ilişki ne kadar sürecek :) Eğitim yok. Yol Yok. İletişim Yok. Şakayı geçelim oyunda amacımız medeniyete kavuşmak. Umarım sen benden daha hızlı davranırsın ve hile yapıp oyunun çözüm videolarını izlemeden sıralamayı çözersin. Oyunu buraya tıklayarak oynayabilirsiniz. İyi Eğlenceler Dilerim. 

2-GARSON KIZ

Bu iki oyunu açıklamamın nedenlerinden biri,Benim de küçükken bu oyunları oynamamdı. Bu garson kız oyununu oynayıpta aç değilken acıkan biri daha var mı diye az düşünmedim :) Oyunun mantığı gayet basit. Oyunda bir kafede çalışıyoruz. Müşteriler sizden omlet,istakoz,salata gibi yiyecekler istiyor ve bizde yutkuna yutkuna karnımızın gurultusunu bastıra bastıra onlara servis ediyoruz. İlerleyen dakikalarda 2'li müşteriler geliyor. Yoğun trafik oluyor. Acıkmayan çocuğunuz varsa bence bu oyunu bir oynasın derim :) İşte oyunun birkaç ekran görüntüsü.



Oyunu buraya tıklayarak oynayabilirsiniz.

Evet bu yayınımızda siz değerli dostlarıma,kardeşlerime 2 flaş oyun incelemesi sunmaya çalıştım. 

İyi Eğlenceler Dilerim.

www.arabaoyunlarim.org

2015 © Tüm hakları saklıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder